Lite sent men aja..

Tänkte att det var dags för mig att berätta lite om mig också..för de är ju inte bara Hilma som bloggar på den här bloggen. 
 
Vi börjar med det vanligaste.., jag är 12 år och fyller snart 13 så alltså född 00, bor i huvudstaden. 
Min intressen är ridning, innebandy, shoppa, titta gossip girl hahha bästa, vara med kompisar,chilla och bara leva livet typ.  Ja de va väl allt om mig tror jag men om ni vill veta nått så är de bara att fråga på.
 
Jag Anna och Hilma kommer att fixa headern och designen lite senare när vi tagit bilder till headerna och valt design osv...Så de kommer så snabbt vi hinner. Vi kommer försöka ha så bra uppdatering som möjligt, vi går ju i skolan och har läxor och sånt. Ni får några bilder så länge. Puss Maja
 

 
 
Lilla Tamino
Bebis
 
 
 
 

Kommentarer
Emma säger:

Fina Tamino, Dino<3

2013-01-23 | 21:02:56
Bloggadress: http://STHLMstjejenEmma.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback