Tjäna guzz!

Vi är 3 stockholms tjejor som heter Anna Maja och Hilma!
Jag som skriver nu är Hilma och jag tänkte berätta om mig själv!
Jag rider varje tisdag och spelar innebandy på torsdag och måndag. Dock ska jag kanske sluta eller byta lag för min tränare suger hehe:/
Jag äääälskar att shoppa men har inte alltid pengar t de jag vill ha haha, (kan inte spara) hoho! Jag föööörsööker att spara till kenza 10, får se hur de går haha! Dagarna spenderar jag i skolan, med vänner i stallet eller bara chillar runt!
Jag gillar också att sminka mig och vill bli en typ sånhära som sminkar och väljer kläder när jag blir stor haha. Jag försöker i skolan och stiger med betygen bra, jag bah rullar på me livet lixom! Ha de bra. Stanna gärna, hejdååå


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback